Dlaczego warto wziąć udział?

Targi LOOK są doskonałym miejscem na poznanie oczekiwań klientów, uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy, znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów oraz prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów.

Kto może odwiedzić Twoje stoisko?

właściciele i pracownicy gabinetów fryzjerskich 
hurtownie fryzjerskie 
sklepy internetowe
styliści
kreatorzy wizerunku
uczniowie szkół kierunkowych 
☑ dziennikarze
blogerzy
osoby niezwiązane zawodowo z branżą fryzjerską, zainteresowane zakupem detalicznym

 

Korzyści dla wystawców:

zademonstrowanie obecności firmy na rynku
prezentacja nowych produktów
podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami
wymiana i pozyskanie informacji
pozyskanie nowych klientów
wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy
wzrost znajomości produktów
rozpoznawanie życzeń klientów
zawieranie umów sprzedaży
wpływanie na decyzje klientów
wzrost świadomości na temat produktu
wymiana oraz zbieranie informacji o rynku
rozpoznanie życzeń klientów
interaktywność: targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face
zwiększenie zainteresowania mediów

Targi + Internet:

Zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet nie zastąpi targów, ponieważ:

kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%)
produkt należy obejrzeć i omówić (35%)
odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%) Internet można wykorzystać jako źródło targowej informacji: prezentacja firmy w internetowym katalogu wystawców
całoroczna promocja rynkowych nowości na stronach internetowych MTP (Źródło: International Association for Exhibition Management)
[ Wstecz ]