Targi LOOK 2018 stawiają na Twój talent

Pod koniec marca na Targach Poznańskich spotkali się fryzjerzy z całej Polski, aby rozwijać swoje umiejętności. Uczestnicy mieli okazję zobaczyć jak pracują międzynarodowe gwiazdy fryzjerstwa, poznać trendy na 2018 rok oraz wziąć udział w ogólnopolskich konkursach.

Pod koniec marca na Targach Poznańskich spotkali się fryzjerzy z całej Polski, aby rozwijać swoje umiejętności. Uczestnicy mieli okazję zobaczyć jak pracują międzynarodowe gwiazdy fryzjerstwa, poznać trendy na 2018 rok oraz wziąć udział w ogólnopolskich konkursach.

Minione targi upłynęły pod hasłem przewodnim „Bądź najlepszy”. Organizacja eventu koncentrowała się na uczestniku – jego potrzebie rozwoju i zrozumieniu potencjalnych problemów. Program LOOKa zachęcił do przekraczania granic oraz wyznaczania własnej ścieżki kariery zawodowej. Jak pokazała frekwencja zainteresowanie programem wydarzeń było olbrzymie. Centralnym miejscem ekspozycji była Scena Główna. To tam ambasadorzy znanych marek, takich jak BaBylissPro, Goldwell, Moser, Montibello, Gamma Più, Moroccanoil oraz Tahe Polska pokazali trendy na 2018 rok przy użyciu innowacyjnych produktów. Wielkie show zrobił również Adam Szulc wraz z Poznańskim Klubem Stylizacji. Do rock’n’rollowej muzyki fryzjerzy podjęli się wymodelowania włosówpięknych pin up girls, a mężczyźni zostali wystylizowani na lata 40. i 50.Oldschoolowe przedstawienie przyciągnęło setki osób wypełniających po brzegi miejsca na widowni.

Polscy fryzjerzy coraz lepsi

Podczas targów odbywały się liczne konkursy na poziomie ogólnopolskim i międzynarodowym. Obserwując prace finalistów można śmiało stwierdzić, że polskie fryzjerstwo jest na bardzo wysokim poziomie. Dowodem potwierdzającym tę tezę jest konkurs KREATOR, w którym Jury było pod olbrzymim wrażeniem umiejętności i kreatywności uczestników. Laureatką Nagrody Głównej Prezesa MTP została Martyny Bryk, uczestniczka kategorii ART&HAIR . Tematem przewodnim było stworzenie kompozycji ze sznurkiem. W zjawiskowej stylizacji włosy oplatały całą głowę modelki, delikatnie opadały na metalowej konstrukcji niczym strumienie wody, a z tyłu były zwieńczone masywnym warkoczem.  W pracy Martyny Bryk można zobaczyć to, co w KREATORZE jest najważniejsze: technikę i nieszablonowe podejście. Fantastyczne stylizacje przygotowali również uczestnicy Mistrzostw Polski MASTER OF BEAUTY we Fryzjerstwie, Przedłużaniu i Zagęszczaniu Włosów oraz Barberingu.

Chillout w strefie barberów

Strzałem w dziesiątkę okazała się Barber Street, gdzie znajdowały się stoiska z nowościami oraz scena HAIR SCHOOL z ciekawymi prezentacjami. Barberzy z różnym stażem wymieniali się swoimi doświadczeniami oraz oglądali pokazy, które miały formęswobodnych „pogaduch” na poważne tematy dotyczące fryzjerstwa męskiego. W tym gronie można było spotkać najlepszych golibrodów w Polsce. Jak zapowiadają organizatorzy, aleja barberów będzie rozwijana z każdym kolejnym rokiem.

Polskie miasteczko urody

Tegoroczne targi zostały zorganizowane w pięciu pawilonach Targów Poznańskich. Wystawcy zostali zlokalizowani w halach tematycznych. Dzięki temu tysiące nowości można było zobaczyć w dwóch pawilonach fryzjerskich (7 i 7A), halach kosmetycznych (pawilony nr 6 i 8) oraz w pawilonie z Sceną Główną (8A), gdzie wystąpił m.in. balet wystylizowany we fluorescencyjny bodypainting. W efekcie targi LOOK i beautyVISION miały imponującą powierzchnię 23 298 m kw.

Wystawcy doskonale przygotowali się do przyjęcia klientów zapewniając im liczne atrakcje w postaci pokazów stylizacji, testów produktów, konkursów, spotkań z Mistrzami Polski i świata w barberingu, a także ambasadorami marek takimi jak np. Osi Ugonoh (Nails Company) czy Agnieszka Woźniak-Starak (Semilac).

Patrz i ucz się! Szkolenia mistrzów

Dodatkową atrakcją targów były odbywające się w pobliskich pawilonach szkolenia LOOK&LEARN topowych marek takich jak Artego, grupy HMCAkademii Maniewskiczy Alter Ego Italy. Gwiazdy polskiego fryzjerstwa pokazały nową kolekcję, nad którą pracowano przez ostatnie miesiące w oparciu o światowe trendy. Styliści zaprezentowali modne cięcia i oryginalne koloryzacje. Zgromadzeni na widowni fryzjerzy mieli okazję nauczyć się nowych technik  oraz zdobyć inspiracje, które z powodzeniem mogą wprowadzić do swoich salonów.

Targi dla ambitnych

Targi LOOK i beautyVISION odwiedziło ponad 18 260 specjalistów z całej Polski. Jak sami uczestnicy piszą w mediach społecznościowych, głównym powodem ich odwiedzin jest chęć samorozwoju. Targi LOOK są dla nich oknem na świat trendów; imprezą, na której spotkają inspirujących ludzi i zdobywają nową wiedzę. Przyjeżdżają tam zarówno osoby z tytułami Mistrzów Świata, wysoko aspirujący fryzjerzy, jak i osoby, które dopiero zastanawiają się nad podjęciem nauki w szkole fryzjerskiej. Na Międzynarodowych Targach Poznańskich w trakcie LOOKa zawsze panuje życzliwa atmosfera współpracy, wszyscy chętnie dzielą się wiedzą i są otwarci na nowe pomysły. Poznańskie targi fryzjerskie dla wielu stają się kuźnią talentów – uczą odwagi, wiary w swoje możliwości i zachęcają do ciężkiej, ale satysfakcjonującej pracy.Kolejne wydarzenie już 7-8 kwietnia 2019 roku!

Zapraszamy do odwiedzenia fanpage @Targi LOOK i beautyVISION oraz na INSTAGRAMA LOOKbeautyVISION.

Wstecz

Partnerzy Medialni





Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact