Organizator:

Prelegenci

Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska

BIO: Marketer, szkoleniowiec, wykładowca z 10-letnim doświadczeniem w branży. Opiekuje się zarówno markami lokalnymi, jak i ogólnopolskimi. Przeszkoliła zespoły takich firm, jak: TVN, Roche, Idea Hub czy BIK. Wykładała m.in. na: AGH, WSE, WSiZ oraz UMK. W 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzieli się newsami ze świata marketingu i mediów społecznościowych.
Opis prelekcji: Tworzenie postów w social mediach to wbrew pozorom nie lada sztuka. Łatwo o przesadę, monotonię lub znudzenie użytkowników na tyle, że decydują się zrezygnować z obserwowania Twojego profilu. Jak do tego nie dopuścić? Jak tworzyć treści "klikalne", angażujące i wpływające na sprzedaż Twoich produktów lub usług? Usiądź wygodnie w fotelu, weź sobą notatnik i obejrzyj moje wystąpienie na tej konferencji!

Karolina Orzechowska

Karolina Orzechowska

BIO: prawie 10 lat doświadczenia w robieniu zdjęć, fotograf freelancer. Zajmuje się głównie fotografią szeroko pojętej mody, którą staram się odkształcać. Jej publikacje ukazały się w magazynach mody, w magazynach lifestylowych. Na swoim koncie ma również szkolenia z fotografii artystycznej dla teamu „Made to Create” Schwarzkopf Professional . We wrześniu 2020 wystawiała sesje Fish and chips w galerii sztuki 84b w Gdańsku.
Opis prelekcji: Jakie zdjęcia wrzucać na social media pracując w branży beauty? Twoje konto na portalach społecznościowych mówi obrazem i przez obraz jest oceniany. Jakie więc zdjęcia publikować w social mediach by budziły zainteresowanie Twoimi usługami? Jakie elementy są konieczne do wykonania dobrego zdjęcia, którym będziesz mogła/mógł pochwalić się w sieci? Jak ustawiać światło, jaki wybrać sprzęt i z jakich narzędzi korzystać by zdjęcie samo zapraszało do Twojego salonu? Dlaczego ważne jest aby na zdjęciach pokazać także SIEBIE? O tym wszystkim opowie Ci podczas swojego wykładu już 7 marca podczas pierwszej edycji bezpłatnej konferencji internetowej Beauty Marketing Conference. Karolina Orzechowska zdradzi Ci także kilka trików ze swoich sesji , które sprawią, że Twoje zdjęcia będą wyglądać jak z profesjonalnego studia fotografii.

Aleksandra Dworska

Aleksandra Dworska

BIO: Ekspertka w budowaniu silnych marek beauty. Wspiera rozwój miejsc premium, w szczególności współpracuje z właścicielami miejsc beauty. Autorka wielu e-booków, w tym bestseller o zarządzaniu w branży beauty #BeautyBook. Absolwentka czterech kierunków studiów, m.in. doradztwa i coachingu oraz PR-u. Specjalizuje się w budowaniu PRu, marketingu oraz tworzeniu niestandardowej obsługi klienta w salonach. Kilkuletnie doświadczenie w branży beauty na stanowiskach zarządzających pozwala jej kreować innowacyjne rozwiązania, znajduje czynniki wyróżniające wpływające na efekty WOW! Obniża koszty, łączy zasoby. Uczy jak przy niezależnym budżecie, małych umiejętnościach i dużym ZAANGAŻOWANIU sprawić by goście do nas wracali i bezinteresownie polecali nas dalej.
Opis prelekcji: Instagram wizytówką Twojej firmy. 10 najczęstszych błędów, które powodują utratę potencjalnych klientów. Zastanawiasz się, jak: Prowadzić efektywnie swój profil na Instagramie? Ustawić poprawne bio? Budować skutecznie zaangażowanie poprzez dodawane posty i story? Tworzyć sprzedające relacje wyróżnione? Maksymalnie wykorzystywać zasięg organiczny? Pokazywać swoje wszystkie atuty w salonie przez sieć? Tworzyć przestrzenie i elementy instagramowe? A co najważniejsze, jakich błędów nie popełniać prowadząc Instagram salonu? Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas wystąpienia Aleksandry Dworskiej, www.beautyboss.pl

Grzegorz Borowiecki

Grzegorz Borowiecki

BIO: Od 2017 prowadzi górniczą agencję kreatywną WUNDERTEAM, która fedruje insighty, żeby tworzyć fest gryfne kampanie reklamowe. Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczył się porządku i dokładności.
Opis prelekcji: Jak zostać mistrzem marketingu? Przegląd bezpłatnych narzędzi, które pozwolą Ci sprawnie poruszać się w sieci i zaoszczędzić cenny czas. Krajobraz narzędzi wspierających działania marketingowe to dzisiaj tysiące różnych aplikacji. Jak poruszać się po tej dziwnej krainie? Jakie narzędzia pozwolą Ci szybko tworzyć estetyczne grafiki, zaplanować posty na cały tydzień i co najważniejsze są bezpłatne? Jakie narzędzia realnie wesprą Cię w umiejętnej optymalizacji czasu poświęconego na działania marketingowe? Podczas prezentacji poznasz narzędzia nowoczesnego przedstawiciela branży beauty zaczynając od podstawowych na zaawansowanych kończąc.

Maciej Maniewski

Maciej Maniewski

BIO: Swoją przygodę z fryzjerstwem Maciej Maniewski rozpoczął w 1995 roku, a już w 2000 roku szkolił setki fryzjerów w całym kraju. Właściciel salonów w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w całej Polsce, założyciel Akademii Maniewski oraz dystrybutor profesjonalnych marek fryzjerskich FARMAGAN i DAVROE. Mistrz sztuki fryzjerskiej, ekspert od metamorfoz współpracujący od lat z branżą fashion i prowadzący popularne programy na antenie TVN Style oraz w serwisie YouTube.
Opis prelekcji: Ile w marce MANIEWSKI jest Macieja Maniewskiego, czyli personal branding w czasach pandemii. Wystąpienie obejmuje analizę strategii komunikacji marki Maniewski i Macieja Maniewskiego w czasie pandemii. Dowiesz się jak skutecznie budować i zabezpieczać markę własną, w jaki sposób może Ci w tym pomóc Internet oraz co dzięki temu możesz zyskać. Przeanalizujemy jakie szanse otwiera przed branżą chwilowe zamrożenie rynku i jakie wnioski powinniśmy wyciągnąć z pandemii na przyszłość.

Patrycja Górecka-Butora

Patrycja Górecka-Butora

BIO: Edukatorka, marketerka i wykładowczyni. Łączy pasję do marketingu z doświadczeniem szkoleniowym w branży beauty.
Opis prelekcji: Jak zaoszczędzić co najmniej godzinę dziennie? Z pomocą systemu do zarządzania salonem i plannera online. W Versum koordynuje projekt webinarów edukacyjnych i odpowiada za marketing internetowy oraz komunikację w social media. Marzyła o napisaniu książki przed 30-tką i zrealizowała ten cel tytułem "Influencer marketing od A do Z". Szkoli studentów AGH, WSEI i UEK, a także występuje na scenach konferencji marketingowych. Miłośniczka planszówek, białej czekolady i egzotycznych podróży na własną rękę. Swoje wspomnienia m.in. z Polinezji Francuskiej, Nowej Zelandii, Sri Lanki i Kuby kolekcjonuje na instagramowym profilu Butorki w podróży.

Daniel Bossy

Daniel Bossy

BIO: Od 19 roku życia prowadzi własną działalność gospodarczą, wprowadzając każdego roku co najmniej dwa nowe projekty na rynek. Przechodząc przez różne etapy rozwoju, zarówno własnego i własnych biznesów, dziś wie, że zdobyte doświadczenie pozwoliło na zdobycie aktualnej pozycji wśród specjalistów marketingu internetowego. Od wielu lat prowadzi kampanie dla Firm w całej Polsce i nie tylko. Wdraża systemy email marketingu, platformy VOD, sklepy internetowe, oraz prowadzi kompleksowy marketing wielu znanych osób, autorów książek, mówców. Kim (czym) nie jest? Nie jest i nie prowadzi agencji reklamowej, której celem jest tylko i wyłącznie stworzenie reklam i ich ewentualna optymalizacja. Jego celem jest wygenerowanie sprzedaży dla Klienta, zysku w postaci nowych Klientów, oraz powiększenia bazy mailingowej.
Opis prelekcji: Chatbot- sztuczna inteligencja w Twoim salonie. Zbuduj swojego bota i ciesz się profesjonalną obsługą klienta 24/7. Podczas prezentacji dowiesz się jak zwiększać zasięgi docierając do nowych klientów i jak ich angażować za pomocą chatbotow. Poznasz także strategie pozyskiwania kontaktów i generowania sprzedaży w 24 godziny.

Marta Burchard

Marta Burchard

BIO: Specjalista ds. digital marketingu. Sprawca działań marketingowych bileterii ToBilet. Wielka fanka personalizacji przekazów i stale poszukująca nowych rozwiązań. Skutecznie realizuje kampanie i prowadzi organiczną komunikację w mediach społecznościowych.
Opis prelekcji: Pracujesz w branży beauty chcesz reklamować usługi w mediach społecznościowych, ale ogranicza Cię budżet? Opowiem jak stworzyć kampanię Twojego biznesu przez Facebook Ads i na Instagramie za mniej niż 200zł. Brzmi znajomo? Powiemy sobie jak powinna wyglądać wasza pielęgnacja (nie)azjatycka, ale social media ads, aby reklamy dowoziły najlepszych wyników, a każda złotówka po prostu się zwracała. Tu między innymi: jak dostosować cel do działań - współpraca z influencerami, budowanie lojalności klientów, zbieranie kontaktów i na co zwrócić szczególną uwagę, aby się nie pogubić. Wskaże też typowe grzechy o których nie wiesz, a musisz się wystrzegać, aby nie obniżyć efektywność kampanii.